Често задавани въпроси
Поръчка
Избери продуктите
Използвайки менюто в горната централна част на сайта, прегледай категориите продукти. Ако знаеш наименованието на продукта, който търсиш, можеш да ползваш търсачката в горната централна част на екрана.
Когато намериш продукта, който ти харесва, добави го в количката чрез натискане на бутона “Добави в количка” или "Бърза поръчка".
Количка за покупка
При добавянето на продукти в количката е нужно да кликнеш на бутона “Виж количката” или "Поръчай", за да бъдеш пренасочен към страницата на твоята количка за пазаруване или към страницата за адрес за доставка, където имаш възможността да преглеждаш списъка с избрани продукти, да актуализираш количеството, или да премахнеш един или повече продукти. Също така, тук е мястото за добавяне на ДДС номер или ЕИК ако желаеш фактура. След натискане на бутона „Поръчай“, ще бъдеш пренасочени към следващата страница в която трябва да въведеш адрес за доставка. Адреса за доставка трябва да бъде въведен по следния начин: В полето "Адрес" трябва да въведеш само своя адрес като улица / булеврд, блок и квартал, в полето "Код на града" кода града или селото и в полето "Град / село" само името на града или селото без нищо отпред. След това трябва да натиснеш бутона "Избери начин на доставка" за да бъдеш пренасочен към страницата с начините на доставка. Тук трябва да избереш удобен за теб начин на доставка и след това да натиснеш бутона "Избери начин на плащане". Тук имаш изобор от няколко начина на плащане: "Плащане с карта", "Плати на куриера", "Плащане по банков път".
Можеш да платиш онлайн с кредитната/дебитната си карта, съвсем безопасно, чрез платежната система Stripe. Сигурността на онлайн плащането е гарантирана от най-високите страндарти PCI DSS! Приемат се кредитни/дебитни карти, издадени от VISA (Classic и Electron) и MASTERCARD (включително Maestro, ако имат код CVV2/CVC2 ).
Завършване на поръчка
За да завършиш поръчката на избраните продукти, кликни върху бутона “Завърши поръчката”.
Запазване на данни
След като завършиш поръчката данните за доставката не се запазват при нас освен ако не си избрал опцията "Запази тази информация за следващи поръчки". Другия начин да запазиш данните си за доставка за следващи поръчки е като си създадеш акаунт, което може да направиш след завършване на поръчката или преди това. В твоя акаунт можеш да следиш статуса на направената поръчка в реално време и да видиш точно къде се намира твоята пратка. Също така за всяка поръчка ще получаваш бонус точки, които ще са видими в твоя акаунт и ще може да ги изпозлваш, като отстъпка за всяка следваща поръчка. Информацията за проследяването на твоята поръчка е достъпна и без да имаш регистрация при нас.
Ако не желаете да изпозлвате нашата онлайн форма за поръчване може да пуснете вашата поръчка в нашия онлайн чат в дясната част на вашия екран, или на имейл: sales@nika.bg
Доставка
Всички поръчки които са направени до 14ч. се изпращат в същия ден и се доставят на следващия работен ден включително събота. Всички поръчки направени след 14ч. се изпращат на следващия ден. Срока за доставка е 1 работен ден за всички градове в страната и 1-3 работни дни за малките населени места. Събота и неделя не се обработват поръчки, но се доставят от куриерска фирма Еконт.
Във всички наши пратки има включена опция преглед преди плащане на куриера.
Използваме куриеска фирма Еконт за доставки в София и страната. За територията на гр. София предлагаме опция доставка с наш транспорт за поръчка над 150 лева. За продукти от категория "Кофражни елементи" предлагаме безплатна доставка с наш транспорт до по-голямата част на страната.
Цената за доставката се изчислява автоматично преди да завършите поръчката. За някои по тежки или обемни продукти може да проверите цената за доставка в страницата на самия продукт като въведете желаното количество и натиснете бутона "Изчисли".
Продукти
Винаги се стремим да сме сигурни, че клиентите ни харесват нашите продукти, но ако трябва да върнете поръчка, ще се радваме да помогнем. Просто ни изпратете имейл или се свържете с нас по телефона и ние ще ви преведем през процеса. Срока за връщане на поръчката е 14 дни след датата на получаване съгласно нашите общи условия.
Зависи от производителя и продукта. Всички срокове за гаранция са описани в продуктовата страница на всеки продукт който има гаранция.
Нашите продукти са от подрбрани произоводители с гарантирано качество, но все пак ако получите дефектен продукт или с транспортен дефект моля да се свържете веднага с нас за да Ви бъде заменен с нов.
Не откривате отговора който търсите?
Ако все още не сме отговорили на въпроса ви, можете да се свържете с нас по един от посочените начини по-долу и ние ще Ви отговорим възможно най-скоро.